Lugna veckan

Hej hej!

Denna vecka har varit himla lugn och ändå är jag hur trött som helst. Vi flög ju hem från Götet i söndagskväll och det tog en hel evighet att gå igenom passkontrollen på Stansted. En hel timme tog det och av någon (dum) anledning hade de stängt av självbetjäningsköerna med chippet. Hem kom vi så småningom, men inte förrän vid två-tiden fast vi egentligen borde varit hemma vid midnatt.

Ingen bra början på veckan alltså, och därför har jag försökt att ta det så lugnt som möjligt. Ingen är nog gladare än jag att det äntligen är fredag. Jag ska laga någon snabb pastarätt, sätta mig tillrätta i soffan och njuta av mina försummade serier och sen lägga mig tidigt.

I helgen blir det också lugna aktiviteter såsom luncher och middagar med kompisar och förhoppningsvis en fika också.

Trevlig helg!

8 reaktioner på “Lugna veckan

  1. Hoppas du får en fin helg! Jag åker till London ett par dagar innan vi åker vidare till Tobago, kanske att vi hinner att ses en sväng då om du har möjlighet att ses något den 2:a eller 3:e juli?

    • Det ska nog gå bra att ses då! Är borta på helgen men ska hålla mån-tis fria. Wiiie – vad kul att ni ska stanna till här först!

Kommentera

