Veckan som varit

Senaste veckan har det varit ont om utsvävningar, istället har jag rensat en del hemma och försökt sova så mycket som möjligt, det är ju helt galet så påverkad jag blivit av de mörka kvällarna.

Men i måndags hann jag i alla fall med en lunch med Jenny på Scandinavian Kitchen, rapport kommer!

Och ikväll ska jag ut med Sinead, som bor i stadsdel som jag. Det blir först middag på underbara Tsunami, sedan drinkar någon annanstans. Vi får se vart kvällen tar oss, helt enkelt.

Helgen är annars ganska tom, men det kanske blir ett besök på Svenska Kyrkans i London julmarknad trots att jag köpte både Annas pepparkakor och Apotekarnes julmust i måndags. 🙂

Trevlig helg hör ni!

2 thoughts on “Veckan som varit

Kommentera

