Gott Nytt 2012!

Nu hörni, är det dags. Dags för ett nytt år, nya erfarenheter och en ny framtid.

2011 har varit ett helt ok år för min del, då jag inte minst lärde mig mycket om mig själv, bloggen blomstrade och matintresset riktigt blommade ut!

2012 kan faktiskt bara bli bättre (som sagt, att bryta upp och flytta i slutet på året gör en ganska trött) och då har vi bland annat OS här i London att se framemot. Bloggandet kommer att fortsätta som vanligt, men kanske med lite mer fokus på vad man kan laga om man är ensam i hushållet. Jag kommer att fortsätt att äta mig igenom London och tipsa er allteftersom, resa lite, och försöka mig på spännande maträtter hemma i mitt nya kök.

Jag vill önska er alla ett underbart gott (i dubbel bemärkelse) 2012! Hoppas ni firar ordentligt ikväll, njuter av god mat i goda vänners sällskap och gör det bästa av 2011:s sista dag.

Jag ska fira in det nya året med goda vänner, champagne och en vegansk festmiddag, vilket jag varken äter eller lagar ofta, men det ska bli skoj att avsluta året med en liten utmaning!

Gott Nytt 2012!

Skål!

12 thoughts on “Gott Nytt 2012!

  1. Tack Hanna för ett fin matbloggsår, och tack för alla fina kommentarer du lmnat inne på picki. ❤ Jag önskar dig ett fint 2012. Kram

    1. Ja, ett år går ju så snabbt! OS ska bli både kul och förfärligt på samma gång tror jag, men kul att få uppleva det på hemmaplan.

  2. Ja, nu hoppas vi på ett fantastiskt 2012! Jag ser fram emot följa med dig när du smakar dig genom London. Och det ska bli spännande att se vad du kommer kocka till. Gott nytt år!

Kommentera

