Mitt London den här veckan

Hej!

Jag hade ju som sagt världens bästa helg förra helgen, men hur kul man än har så behöver man ju fylla på med energi, vilket jag gjort i veckan. Jag har snyftat mig igenom några tjejfilmer (PS I love you och The Way We Were) i väntan på att vi ska få internet nästa vecka (yay!).

Jag har också hunnit laga lite mat, prata strunt med min flatmate och tvätta en massa. Men igår var jag faktiskt ute. Efter jobb mötte jag Jess och Laura i Soho för en drink och därefter libanesisk mat. Himla trevligt med en tjejkväll och det gör att jag känner mindre dåligt samvete över att spendera helgen hemma i mjukis.

På lördag ska den andra Hannah (min flatmate) laga en riktig curry från scratch till mig, så jag ska stå med kameran i högsta hugg och dokumentera spektaklet. Hennes föräldrar kommer från Mauritius så hon har växt upp med typ indisk mat, me likey!

Hoppas att ni får en underbar helg hur ni än väljer att tillbringa den. Det bästa med denna helgen tycker jag är att vi närmar oss slutet på januari, så det är bara en tråkmånad kvar innan våren. Det står vi ut med!

Ha en trevlig helg!

PS. I veckan laddade jag också hem Photohop och lekte ihop en ny header och då blev jag sugen på att ändra designen också, men jag hoppas ni känner er hemma här ändå!

10 thoughts on “Mitt London den här veckan

  1. Nu hoppar jag här mellan dina inlägg jag missat. Men som sagt, du har fått det jättefint.
    Laga curry from scratch, gud så kul! Ser fram emot det inlägget!
    Ha en trevlig helg. Kram.

  2. Här känns lugnt och trivsamt, jag gillar’t! Visst är det kul att hänga med kameran och dokumentera det någon annan gör som omväxling, jag ser fram emot curryn!
    Hoppas du får en skön helg i mysbrallan!

  3. Curry-maraton:et ser jag fram emot!
    Jättefint har du fått här tycker jag.

    Ja, nu väntar vi ut januari, för sen blir det bara bättre.
    Det snöar jättemycket här i Göteborg idag, jag som hade hoppats på att vi skulle förskonas.

Kommentera

