Veckan som gått

Början av veckan tillbringades mestadels i sängen, kan knappt fatta hur man kan sova så mycket, men det hjälper onekligen när man är sjuk.

Resten av veckan har jag sett till att komma ikapp med jobb, tvätt, städning och matlagning, så det har inte blivit så mycket outings denna vecka. Dessutom är det riktigt kallt för att vara London för tillfället, t o m någon minusgrad. Jag vet, egentligen är det inte jättekallt men det känns så för det har varit en väldigt mild vinter fram tills nu.

Men till helgen händer det grejer i alla fall, då ska jag nämligen möta upp med min svenska kompis Karin i Dublin. Hon bor i Liverpool, så vi har båda en ganska kort flygresa dit. Sen ska vi försöka trycka in så mycket som möjligt under två dagar. Jag har såklart bokat in några restaurangbesök, och så vill jag inget hellre än att sitta på en mysig irländsk pub och lyssna på livemusik. Kanske också kan lära mig att dricka Guiness, det vore i så fall på tiden… 🙂

Ha en underbar helg!

Bilden är lånad härifrån.
5 thoughts on “Veckan som gått

Kommentera

