Ännu en vecka till ända

Vårbevis från Trinity College, Dublin

Fredag igen! Ojojoj, som denna veckan har gått snabbt. Men det är okej.

Jag har mest tagit det lugnt denna veckan eftersom jag var hemifrån mer eller mindre hela helgen. Det har lagats god mat i mitt lilla kök och det känns skönt att ha hunnit med lite hederlig matlagning.

Ikväll blir det en lugn kväll hemma och imorgon ska jag träffa en tjejkompis och utforska en del av London och på söndag blir det lunch och en promenad men en annan kompis. En riktig myshelg!

Dessutom känns det nästan som vår med runt tio grader i luften. Jag har börjat gå i ballerinaskor igen och häromdagen vågade jag mig t o m på tunna strumpbyxor. Nästa steg blir vårjacka istället för vinterjacka… Efter två omgångar snö tycker jag att det är dags för vår!

Ha en trevlig helg allesamman!

9 thoughts on “Ännu en vecka till ända

  1. Va?! Jag gnuggar mina ögon och kollar igen… Vårblommor! Går du i ballerinaskor?! Vi har gjort snögubbar i den stora snödrivorna idag. Jag lääängtar verkligen efter att kunna hänga undan vinterjackan, men det lär dröja.
    Hoppas du får en härlig helg! Kram.

    1. Igår hade jag t o m vårjacka men handskar, det blåste lite snålt. Galet att ni gör snögubbar… 🙂 Ha en härlig helg! Kram

Kommentera

