En lugn vecka

Efter förra veckans lätt hysteriska tempo bestämde jag mig för en lugn vecka. Det har blivit mycket tittande på Homeland och The Mentalist och det har lagats god mat. Både i crockpoten och på spisen.

Ikväll blir det ännu en lugn kväll känner jag. Ska ladda inför morgondagens sovmorgon och imorgon på kvällen blir det fest för några kompisar och det ska t o m dansas jive (swing). På söndag hoppas jag på fint väder så jag kan gå en mysig promenad i Hampstead of kika i butiker och ha lunch med min kompis Laura.

Hoppas ni får en fin helg!

4 thoughts on “En lugn vecka

  1. Hoppas din helg också blir skön! Du ser ut att ha haft en fin vecka. Äntligen börjar våren komma även till oss här. Det är så underbart.
    Ha det bra i helgen!

Kommentera

