Fredagsupdate

Oj, så fort tiden går numera. Särskilt nu i vår bara försvinner veckorna tycker jag. Lustigt det där hur mycket snabbare man upplever att tid passerar efterhand som man blir äldre. Alla kommer vi väl ihåg en regnig och trist sommarlovsdag som aldrig verkade vilja ta slut och tiden bara sniglade sig förbi? Ja, det har jag inte upplevt på ett tag… 🙂

Denna vecka har det ändå varit relativt lugnt. Jag har lagat mat förstås, letat recept till stundande galej och slappat franför datorn. Men jag hann också med ett besök på Tate Modern med Maria i onsdags och i helgen ser jag galet mycket framemot att besöka gastropuben The Bull & Last med Laura. Menyn är helskön läsning och består av exakt sådan mat jag tycker om. Kameran ska alltså med!

Trevlig helg i vårvädret!

20 thoughts on “Fredagsupdate

  1. Inte riktigt vår här än, fortfarande kyliga vindar, men det är ljusare! 🙂
    Ha en skön helg du också! Ser framemot bildern. 🙂

  2. Ja det är inte klokt vad tiden går fort numera. Jag är väl snart 50… Det är så mycket jag vill hinna göra! Du också verkar det som 😉
    Menyn på the Bull & Last såg grym ut. Hur ska du kunna välja lunch?
    Ha en riktigt skön helg! Kram.

    1. Precis! Och av vad jag hör av min mamma går tiden ännu fortare när man blir äldre. Galet!

      Det gick faktiskt (efter lite dividerande) att välja! 🙂 Hoppas du hade en mysig helg! Kram

  3. Det är jämt fredag och måndag tycker jag, vad händer med de andra dagarna?
    Det var riktigt skönt väder här igår, sol och femton grader! Så ljust att ögonen började rinna. Jag undrar liksom Emmy hur du ska kunna välja…?

  4. Låter som en mysig vecka. Här är det bara tenta, tenta och seminarier. Fattar inte hur jag ska orka hela vägen. Ser fram emot sommaren då jag kan laga mat och baka som en vettig person igen. Synd bara att det då också är bloggindustrisemester. Menmen.

    Hoppas att du har en trevlig helg!

  5. Men visst är det så? Tiden springer iväg nu för tiden! Hinner inte med hälften av allt jag borde. Dessutom hinner jag knappt blinka innan det är fredag igen. Helt galet.

Kommentera

