Fullt ös och grattis till pappa!

Fredag igen – redan?! Tycker det går i ett just nu, men det är bara roligt!

Förra helgen och veckan hade jag finbesök av Tobbe och Malin och vi hann med mycket. Kvällen de landade hade jag laddat upp med pulled pork som gick hem, sen blev det restaurangbesök, en sväng om Harrod’s, en runda i Chelsea och en del promenerande innan de åkte hem.

I lördags gick jag ut i Camden, vilket inte hör till vanligheterna, men det var himla trevligt det med.

Denna veckan har jag hunnit ta igen lite sömn och träffat mina tjejkompisar. I tisdags firade Jess, Laura och jag att Laura fyllt 30 genom att dricka bubbel och äta lite gott plock på favoriten Terroirs ochi onsdags gick jag minsann på teater. Det var Zach Braffs (han från Scrubs ni vet) pjäs All New People och den var riktigt bra faktiskt. Endast fyra skådelspelare på scen varav en var Zach himself.

Ikväll ska det också bli riktigt trevligt. Anna Billing är i stan och jag ska träffa henne på riktigt för första gången.  Sen får vi se vad helgen mer har att bjuda på.

Sist men inte minst så vill jag också gratta fina pappa på födelsedagen!

Trevlig helg på er!

8 thoughts on “Fullt ös och grattis till pappa!

  1. Du har verkligen fullt upp, alltid kul att läsa om tycker jag 🙂 Vi har ju också fullt upp men på ett annat sätt med två små kids… 🙂

    Önskar dig en riktigt fin helg, kram!

  2. Jodå, här har det verkligen varit fullt ös, härligt! Teaterbesök lät verkligen inte dumt, undrar just om det visas något bra någonstans inom det närmaste…

    Ha en finfin helg och hoppas det blir en lyckad träff!

    1. Tack, hoppas ni med hade en finfin helg!

      Synd att ni inte kan se just den pjäsen jag såg för den var riktigt bra!

  3. Ha ha… Håller med Amy. Och jag som tyckte jag hittat på mycket den här veckan som var på AW för någon dag sedan 😉 Det är mycket trevlig läsning hos dig för oss småbarnsföräldrar som mest är hemma.
    Ha en härlig helg. Kram.

Kommentera

