Kortaste veckan?

Min arbetsvecka har bara varit tre dagar denna veckan – hur bra som helst. Det borde införas tycker jag… Måndag var ju bank holiday och idag har jag tagit semester eftersom jag tidigt imorse flög till Göteborg med min kompis Laura. Hon ska vara hurtbulle och springa Göteborgsvarvet medan jag kommer att äta glass och heja. Dessutom ska vi hinna luncha med min kompis Linus, kanske springa på någon matbloggare, göra stan och äta så mycket färska skaldjur som vi får plats med! Det kommer att bli en bra helg det här. Rapport kommer när jag är tillbaka i Blighty igen, så ni får hålla till godo med förinställda inlägg tills dess.

Trevlig helg och mycket SOL önskar jag er (och mig)! Hör du nu det, Göteborg! Sol vill vi ha!

2 thoughts on “Kortaste veckan?

    1. Tack! Förutom att jag kände mig lite disconnected utan internet (funkar ej i mobilen) så var det en kanonbra helg!

Kommentera

