Fredag igen

Oj, så snabbt denna veckan sprungit förbi, både här i England med långhelg och hemma i Sverige med Nationaldagsfirande kan jag tänka.

Det har inte blivit så mycket gjort i veckan mer än att jag gått på fler visningar (håll tummarna) och testat en ny restaurang. I helgen blir det fler visningar och lite fest också, får ju ha lite roligt också.

Tänkte tipsa er om vad jag kommer att göra lite längre fram i juni. Den 21 juni får jag både finbesök av kompisen Therése, men innan hon landar på eftermiddagen ska jag gå på matmässan Taste of London, som är betydligt mer hardcore än Foodies Festival.

Jag hoppas att jag får plats när Jason Atherton (upplärd av Ramsay) pratar och att jag får prova en massa goda maträtter från alla bra restauranger som representeras på mässan. Lite kul är att mässans egen valuta är i kronor (crowns). Oj, vad jag hoppas på mycket inspiration!

Trevlig helg hörni!

3 thoughts on “Fredag igen

  1. Ja veckan har verkligen gått fort. Det har känts som fredag i tisdags och som söndag i onsdags… Snacka om att vara förvirrad! Förstår att ni haft det härligt med allt firande over there 🙂
    Önskar dig en fin helg, kram!

Kommentera

