I’m back

Ursäkta tystnaden den senaste tiden men jag har fått hålla mig i sängen med hög feber, och tyvärr har jag inte varit ett dugg intresserad av att tänka på mat. De senaste dagarna har jag istället sett på mat så som vissa andra människor, icke tillhörande matbloggarsläktet, gör – som bränsle. Huga!

Det blir mycket denna veckan med eftersom jag måste flytta och ordna med det, men jag har i alla fall hittat någonstans att bo, men får bo hos vänner några veckor innan jag kan flytta in. Men lägenheten är jättefin, ligger i Fulham, och paret jag ska dela med är riktigt trevliga och väluppfostrade. Dessutom är köket stort och fint och det finns en takterass man kan anordna middagar på och sitta ute.

Hoppas allt är bra med er, så hörs vi snart om något matrelaterat! 🙂

 

15 thoughts on “I’m back

  1. Usch vilken mardröm! Mat som bränsle? FY! Härligt att du kan få börja njuta av den igen nu när du mår bättre ❤ Lägenheten låter spännande, får vi ett inlägg med bilder därifrån när du kommit tillrätta? Vilken söt bild du hittat förresten!

  2. Aha, så det är därför… vi har saknat dej och undrat… trodde nästan du höll på att flytta! Skön att du både mår bättre och att det äntligen dykt upp någonstans att flytta till, grattis!

  3. Så trist att du varit sjuk, men nya boendet låter ju verkligen riktigt bra. Så ljuvligt med takterass, det har jag alltid drömt om – härligt lyxigt!

  4. Heeeej! Jag kikade in hos dig igår för jag funderade på om länkningen slutat fungera till bloglovin. Men se här är du ju! Trist att du varit sjuk, men skönt att höra att du så småningom kommer tillbaka till oss andra foodies.
    Så skönt det kommer kännas när du väl är på plats i nya lyan. Inga läskiga flatmates i sikte 😉
    Krya på dig! Kram.

Kommentera

