Midsommar!

Just nu är det mycket på G, men eftersom jag numera har ett trevligt boende att se framemot gör det ingenting att det är full rulle eftersom det bara är roliga grejer.

I veckan fick jag alltså packat ihop alla mina tillhörigheter (de jag har i London i alla fall) och magasinerat dem tills vidare. Sen fick en städfirma städa lägenheten och ikväll lämnar jag nycklarna.

P g a ändrade planer hann jag dock med ett välförtjänt glas vin på en uteservering i onsdags, och jag hoppas verkligen det fina vädret håller i sig. I helgen får jag nämligen finfint Sverigbesök i form av barndomsvännen Therése och vi ska bland annat fira en tjejkompis födelsedag, shoppa och njuta av London. Jag ser det som en liten minisemester i min egen stad även om jag jobbar på veckodagarna.

Att det är midsommar har jag nästan missat och det blir inget firande för min del, så jag hoppas att ni alla kan fira lite extra för mig!

Glad midsommar och trevlig helg!

10 thoughts on “Midsommar!

  1. Vad skönt att din boendesituation löst sig så bra! Då blir man glad.
    Ha en fin helg med vännen.
    Glad midsommar!

Kommentera

