Nedräkning

Fredag igen – så skönt!

Nedräkningen har börjat för en del olika saker nu, det är ju på sommaren det händer. Först är alltså den efterlängtade flytten redan imorgon, så helgen får jag ägna åt att packa upp och komma iordning. Sen blir det att packa väskan igen, för om exakt en vecka åker jag hem till Sverige på semester i två hela veckor. Så snälla, fixa sol tills dess!

Sen när jag kommer tillbaka hit så är OS i full gång och jag ska titta både på handboll och innebandy. Hurra! Dessutom får jag besök av Malin så jag kan njuta av OS med min sportigaste kompis. Bara några dagar senare bär det sedan iväg till New York för att fira att jag och bästisen blir 30 i år.

Och javisst ja, lite kalas ska slängas in lite här och där. Jag kan redan nu be om ursäkt för eventuell sporadisk tystnad på bloggen i sommar, men jag ska verkligen försöka uppdatera så mycket jag kan, eftersom denna sommar lär bli legend- wait for it – dary.

Trevlig helg!

20 thoughts on “Nedräkning

  1. Oh yes my love. Den kommer att bli större än livet! 🙂 Snart bästismys. Wiiie, längtar. 🙂 Trevlig helg! X

  2. Oj, så mycket skoj du har inplanerat. Så vi får väl ha lite överseende med att träffa dig sporadiskt 😉 Härligt att flytten äntligen går av stapeln.
    Ha det gott!

  3. Lycka till med flytten!
    Solen skiner här nu… 😉
    På sommaren måste man få ta det lite lugnt med bloggandet – helt ok även med semester från bloggen!

    1. Semester kommer jag nog inte helt att ta, saknar det för mkt, men blev helt klart sporadiskt utan internet i stugan.

  4. Så spännande med flytten och för att inte förglömma er resa, wow! 🙂 Låter riktigt härligt, ni får njuta till fullo och vi har full förståelse för att blogginläggen inte kommer att dugga tätt, kram!

  5. Oj körigt värre! Men bara med kuliga saker då är det ju bara okej, eller hur. Håller tummarna för att det blir fint när du är här i Sverige.

  6. En sån massa tjusiga planer! Låter skoj alltihop, och mest av allt kanske 30-slaget och NYC. Hoppas att du trivs på nya placet, håller tummarna!

Kommentera

