Himma

20120716-105205.jpg

I fredags kväll ganska sent anlände jag till mitt älskade Skåne och en dag har redan passerat. Jag åt en massa gott, hängde med föräldrarna och tittade i en fin butik på landet. Och idag är det sol!

Lägenheten i London är för övrigt jättefin, men jag har inte hunnit vistas där så mycket i veckan. Även mina flatmates är fina; riktigt trevliga och ordentliga.

Men nu vankas alltså två veckor i mitt Skåne. Det blir en snabbvisit i Danmark, födelsedagsfirande och framför allt bröllop för bästa vännen. Men idag ska jag bara njuta av solen och svensk sommar.

Hej så länge!

10 thoughts on “Himma

Kommentera

