Fredagsupdate

Så var ännu en vecka till ända. En ganska innehållsrik sådan. Jag har varvat lugna hemmakvällar med matlagning med restaurangbesök och att vara hejarklack till företagets lag i en stafett mitt i stan. Och ikväll väljer jag mellan film och popcorn i soffan eller att vara social på puben. Blir nog det första alternativet…

Förresten så har jag uppdaterat kokbokshyllan lite (dvs utökat den) och ni vet väl att ni kan följa bloggen både på facebook och på twitter?!

Ha en härlig helg allihop!

 

3 thoughts on “Fredagsupdate

  1. Matmolekyler, då kan Håkan och du snacka molekyler hela helgen då:) En ständig följeslagare till herrn nämligen, ligger alltid på sängbordet…

    Ha en bra helg,
    Mårtenssons

  2. Matmolekyler är en av de bästa bokköpen jag gjort på länge. Börjar ångra att jag lånat ut den till pappa… Vad kul det ska bli att träffas i helgen Hanna!

    1. Jag har inte hunnit läsa hela min än, men får nog släpa med mi den på tunnelbanan så jag får det gjort för jag vill ju så hemskt gärna. Jaaa, ska bli jätteskoj att träffas på riktigt! Kram

Kommentera

