Fina planer för helgen!

London just nu har lite svårt att bestämma sig för om det är sensommar eller riktig höst. Veckan har bjudit på värmande solsken, ihållande regn och kalla (brr!) vindar.

Hur vädret blir här i helgen struntar jag dock i, för ikväll tar jag min väska och flyger hemåt. Imorgon ska jag nämligen möta upp ett helt gäng matbloggare i Ystad och spendera dygnet med dem. Vi kommer att prata mat, laga mat och äta mat. Kanske t o m andas mat till slut, vi får se.

Det ska i alla fall bli otroligt roligt! Tack redan nu till paret Mårtensson som organiserat det hela! Tycker att det är särskilt lyckat att jag kan kombinera detta med lite tid ‘himma’ med. 🙂

Ha en finfin helg!

2 thoughts on “Fina planer för helgen!

Kommentera

