Helg igen, alltså!

Utsikt himma ifrån

Förra helgen missade jag både Göteborgshelg och Guy Fawkes-firande eftersom jag var sjuk, så jag ser framemot denna helg desto mer. Det vankas middag hos fina vänner båda dagarna och på söndag blir det t o m en riktig Thanksgivingmiddag lagad av min (amerikanska) kompis Laura. Det blir ett fint substitut till Mårtens afton det.

På jobbet blir det bara halv vecka nästa vecka för jag ska hem till Skåne i hela fyra dagar. Då ska jag ska mest gömma mig i mammas kök och laga god mat, gå skogspromenader, ta en tur till Danmark och gå på julmarknad. Så efterlängtat!

Ha en fin helg, allesamman!

2 thoughts on “Helg igen, alltså!

  1. Tycker så synd om dig som missade allt i förra helgen – förstår att du är sugen på att ta igen med råge denna helg. Dumma baciller…

    Hoppas du får alla förväntningar på helgen infriade!

    Kram Lotta

Kommentera

