Mot Skåne!

Just nu sitter jag som bäst på flyget till Kastrup, för nu väntar en långhelg hemma i fina Skåne. Eftersom jag blir hämtad i Hyllie blir det nog svårt att låta bli ett besök på Emporia, den nya gallerian jag hört mycket om. Imorgon ska jag, mamma och pappa ta oss en tur till Danmark och besöka Karen Blixen-muséet i Rungstedlund bland annat. På lördag vankas julmarknad, och så vill jag naturligtvis hinna med att strosa i skogen och laga mat med mamma. Hinner jag så uppdaterar jag er under tiden!

Ha en fin helg, (när det närmar sig)!

11 thoughts on “Mot Skåne!

  1. Du är ofta hemma nuförtiden! 🙂
    Emporia har jag inte varit på än, men det ska vara något speciellt enligt de, som har varit där. Kul och höra vad du tycker om Karen Blixen. Där ska det finnas en speciell tårta med apelsin i. Ha en trevlig helg! 🙂

  2. Hoppas att du har haft det riktigt fint hemma och mamma och pappa! Och att du snart bokar ny resa till Göteborg :=)

    Fin header du har fått! KRAMAR!

    1. Jättefin helg men oj så snabbt den gick! Blir inte Götet innan jul iaf, men sen så får det bli av 🙂

      Hoppas ni med haft en fin helg! Kram

Kommentera

