Härliga helg

Jag vet inte om det beror på att sommaren känns så avlägsen (både den gångna och den kommande), eller om det är mörkret och vädret som spelar in, men denna vecka kan beskrivas av ett enda ord: trött.

Så det är med glädje jag ser framemot helgen. Ikväll blir det bara lugnt hemmamys med två tjejkompisar, och vi delar dessutom upp matlagningen så de står för varmrätt och jag för efterrätt. Sen stundar det jag längtar efter – sovmorgon!

Men jag ska även en tur ut till landet och hälsa på svenska vänner samt kanske baka lite inför advent.

I veckan har jag mest tagit det lugnt, men hann i alla fall med ett välgörenhetsmingel till förmån för Londons barnsjukhus Great Ormond Street Hospital. Både trevligt och ett bra ändamål!

Ha en fin helg, allihopa!

2 thoughts on “Härliga helg

Kommentera

