Det närmar sig…

IMG_1955

Tycker att alla veckor har gått i turbofart hela året, med undantag för just denna vecka som sniglat sig fram. Förklaringen är dock enkel; vi hade julfest i måndags. Inget jag rekommenderar således, men kul hade vi.

Jag har också hunnit med att träffa kompisar och önska god jul innan vi alla far iväg på olika håll över jul och nyår. Så i helgen borde det bli lugnt och jag ska ägna mig åt att rensa ur kylen och packa varmt inför resan hem. Sen är det bara tre ynka dagar kvar att jobba nästa vecka och sen vips är jag i Skåne. Det ska bli så himla mysigt!

Hoppas allt är bra med er och att ni ligger bra till med alla julförberedelser!

2 thoughts on “Det närmar sig…

  1. Visst går tiden i rasande fart! Jag ska ägna helgen åt det sista pysslet inför jul med julklappsinköp och förbereda en del mat. Vi kommer ha ”julafton” redan den 22:a så det är bara denna veckan kvar… :-/ Ha en skön helg!

Kommentera

