På väg hemåt

IMG_6581

Ikväll börjar min julledighet! Jag åker från jobbet direkt till flygplatsen och därifrån vidare till Kastrup. Se nu bara till att Öresundstågen går, så blir jag glad.

Som alltid kring jul och nyår är det en del inplanerat, men jag hoppas att jag hinner ta det lite lugnt också. I helgen blir det i alla fall glöggkalas med mina fina vänner och sen rullar julen på i välkända julspår.

Nyår ska jag fira i Sverige för första året sen jag flyttade utomlands och det ska bli himla roligt det med. Menyn är planerad, dryckerna spikade och den lilla svarta är nedpackad.

Vi hörs från Sverige!

3 thoughts on “På väg hemåt

Kommentera

