Vårhelg!

IMG_7929

Hampton Court, Mars 2012

Förra fredagen hann jag inte med något inlägg, som min mest trogna läsare (mamma) var uppmärksam på, men det blir minsann ett idag.

I veckan som gått har jag tagit det ganska lugnt eftersom min mage varit jobbig. Men det har vänt nu tack och lov så jag kunde njuta av ännu en fabulös middag på Yotam Ottolenghis Nopi, och imorgon blir det lunch på The Botanist och på söndag hoppas jag på sol och långpromenad. Hurra för våren!

Ha en fin helg!

3 thoughts on “Vårhelg!

  1. Vad härlig bilden ser ut! Hur ser det ut i mars 2013 då?

    Hoppas du får en riktigt härlig vårhelg. Här ska det komma snö och bli lite kallare igen 😦 Men men. Vi är inne i mars nu i alla fall som våren är på G!

    Kram Lotta

  2. Oh yes, vi såg bilderna från det du njöt av och det så verkligen inte fel ut alls.
    Soppan du bjöd på i ditt tidigare inlägg lät inte heller illa, snarare tvärt om:)

    Hoppas din helg blir riktigt skön och vårlig,
    kramar

  3. Ja, nu är våren här! Hurra! De har lovat sol hela helgen och jag är helt ledig. Ska bli underbart. Ha en skön helg. Kram.

Kommentera

