Snart back on track…

photo45

Det var medvetet tyst på bloggen i (lång-)helgen så att jag kunde njuta helt av att vara ledig eftersom jag inte hunnit producera några inlägg i förväg.

Min plan var dock att bjuda på fina picnicrecept idag efter gårdagens picnic, men den uteblev tyvärr. Istället åkte jag på världens förkylning, som i kombo med pollenallergi är sådär kul, men det har faktiskt redan vänt efter en dags vila. Vilken tur!

Så imorgon är jag tillbaka med ett matrelaterat inlägg igen! Ha en fin tisdag!

4 thoughts on “Snart back on track…

Kommentera

