Efterlängtade helg!

photo77

Denna fredag kunde inte kommit lägligare… Det har varit mycket i veckan så det ska bli  otroligt skönt med en lugn helg. Och dessutom en helg utan alltför mycket planer. Det blir således sovmorgnar och ärenden och träffa vänner men också en hel del matlagning förhoppningsvis.

I veckan har jag ju hunnit med att äta ute på Great Queen Street, en snabb (och billig pizza) med vänner på Prezzo och igår blev det ett återbesök på mysiga Kopapa. Jag älskar förvisso att äta ute, men jag har verkligen saknat att laga mat denna veckan och mår dessutom så mycket bättre av hemlagad mat.

Hoppas ni alla får en trevlig helg!

8 thoughts on “Efterlängtade helg!

  1. Tänkte bara säga hej 🙂
    Kikar in ibland och inspireras av dina Londontips. Bra att ha på lut nästa gång vi åker över. Förhoppningsvis kommer vi kanske att åka till London lite oftare nu eftersom dottern flyttat dit. Då ska vi ha din restauranglista med 😀
    Ha en skön helg!

    1. Hej Zelda!

      Så roligt att du lämnar en liten hälsning. Och underbart med London-anknytning så mina tips kan komma till nytta! Ha en fin helg! Och hoppas din dotter trivs har lika bra som jag.

      Kram, Hanna

  2. Känner lite samma sak, det har blivit en hel del restaurangbesök den senaste tiden, och även om det är kul är det så himla skönt att vara hemma och laga mat! KRAM!

  3. Jag tycker inte att det blivit någon reda med matlagningen pga det fina vädret. Blivit mycket snabblagad enklare sommarmat. I te för att det är fel.
    Ha en fortsatt skön helg. Kramar.

    1. Men snabblagad sommarmat är ju hur bra som helst! Man kanske inte känner sig sitt piffigaste, men det är ju fräsch och hemlagad mat. Tyvärr har jag inte ens hunnit med det. Ändring!!

      Ha en fin helg! Kram

  4. Hemlagat är ju bäst men ett och annat restaurangbesök är ju inte fel heller, speciellt inte för inspirationen. Det finns alltid någon idé att sno med sig 🙂

    Hoppas helgen blev precis som du önskade!

    Kram Lotta

    1. Håller helt med! Men senaste tiden har jag varit ute och ätit lite för mycket. Lagom är ju som bekant bäst… 😉

      Hoppas du hade en finfin helg! Kram

Kommentera

