Helgdags!

ros

I veckan har jag mest tagit det lugnt efter jobbet, kommit in i matlagningen igen och vilat. Och i onsdags bröt förkylningen ut. Blir ofta så när man flyger, och i mitt fall sitter i drag. Nåväl, var tröttare innan den bröt ut än efter och det är en ganska mild förkylning mot de jag brukar få.

Jag hann i alla fall prova ett nytt lunchställe i veckan; Bone Daddies Ramen Bar i Soho som det kommer recension på framöver. Ikväll blir det drinks med jobbet och i helgen blir det picnicbrunch med en kompis jag inte sett på länge, följt av drinks på kvällen med en annan kompis och på söndag samlas vi ett gäng vänner för att välkomna Liz, som numera bor i Australien, hem över sommaren.

Ha en fin helg!

4 thoughts on “Helgdags!

  1. Wiho, låter som en grym helg! Hoppas allt är bra med dig annars och att jag och Callen kan komma till London snart :=) KRAM!

    1. JAAA, det tycker jag! Är iväg ganska mycket av augusti bara om ni skulle fundera på att åka hit då… 🙂 Enjoy Brooklyn! KRAM

Kommentera

