Summer in the city

IMG_0465

Denna vecka har det känts som om jag delvis varit på semester fast jag jobbat. En lunch eller glass i solen under dagen och vindrickande på uteservering kan göra detta när hela staden andas sommar. Så himla underbart!

Min första sommar i staden (2008) var lika varm och fin som denna, men jag började jobba i juni och hade ingen sommarsemester och var lite upptagen med att hitta boende och liknande så kunde inte njuta av det lika mycket då som nu.

Om jag är förälskad i staden i vanliga fall så är det för tillfället en stormande magisk romans på gång för London är fantastiskt i sommarskrud. (Förutom i tunnelbanan, men man kan ju inte få allt.)

Trevlig sommarfredag på er och ha en fin helg!

 

4 thoughts on “Summer in the city

Kommentera

