Mot Skåne!

img_0233

Veckan som gått har jag hunnit med boklubbsträff med tjejerna, där vi diskuterade den här boken (som jag ska läsa klart på semestern), samt en försenad födelsedagsmiddag med Laura och Jess på Copita, systerrestaurang till Barrica.

I övrigt har jag mest räknat dagarna tills idag. För ikväll börjar första delen av min semester. Jag ska hem till Skåne i hela nio dagar – hurra! Det är redan ganska mycket inplanerat som grillning, en tur till Köpenhamn och sommarfest, men jag tänkte också hinna med sovmorgnar, sol, bad och kvällspromenader på stranden med mamma (någon enstaka gång kan pappa också tänka sig att följa med). Skåne – nu ses vi snart! 

Trevlig helg!

10 thoughts on “Mot Skåne!

Kommentera

