Semester igen!

ska2

Jag vet, jag var nyss i Sverige och hade nio dagars finfin semester, men nu är det faktiskt dags igen. Det är underbart att komma hem till Sverige med allt vad det innebär men det är faktiskt inte lika avkopplande som att åka iväg på solsemester. Så nu bär det av till Kroatien med min goa vän Gaby. Det blir sol, bad, segling, mycket sömn, god mat, rikligt med vin och medelhavskänsla.

Bloggen kommer att uppdateras lite grand när jag är borta och har jag tillgång till internet blir det kanske även något inlägg på plats.

Ha det gott och ha en fortsatt fin sommar (för än är den inte över)!

4 thoughts on “Semester igen!

  1. Kroatien är underbart:)
    Nu har jag gjort tre olika inlägg om min resa i Manchester , Wales, Liverpool om du vill läsa
    Ha det gott

Kommentera

