Lunch på Njutbar, Malmö

ska24 I slutet av min Lundatid bodde jag faktiskt i Malmö och som student hade man ganska mycket tid att luncha. När det var föreläsningar brukade det bli nationslunch, sushi eller Mondo’s goda mackor i Lund men i Malmö blev det inte sällan mysiga Njutbar. Så det var riktigt roligt att hinna med en lunch här veckan jag var hemma. ska25

Emma och jag tog varsitt glas vitt (som kom i kylt glas – pluspoäng på det) och varsin portion av deras egna caesarsallad som var riktigt fräsch och god. Saftig kyckling, krispigt bacon, fräsch sallad, lite strimlad kål, tomater, supergod dressing och brödsmulor istället för krutonger. Mycket gott och perfekt lunchmat en varm sommardag.

Njutbar, Stora Nygatan 23, 211 37 Malmö

4 thoughts on “Lunch på Njutbar, Malmö

  1. Vilket finfint ställe, det ska jag komma ihåg tills nästa gång vi är i stan! KRAM!

Kommentera

