FREDAG!

IMG_4682

Det har varit en riktigt kort arbetsvecka för min del, endast tre dagar lång, men jag är otroligt glad att det redan är fredag och helg. Det var en smärre chock att komma tillbaka till full rulle på jobbet.

Sedan jag kom hem har jag mest satsat på att kurera min förkylning och tvätta allt från semestern. Båda delarna har gått ganska bra hittills. I helgen blir det mycket vila varvat med drinks/middag och tjejkväll.

Ha en fin fredag allesammans!

PS. Nu efter semestern blir det lite blandade inlägg från både Skånevistelsen och Kroatien men jag hoppas ni har överseende med det!

6 thoughts on “FREDAG!

  1. Hoppas du hade en fin helg, den här helgen skulle jag ha varit i London, men annat kom i mellan, typ vila, jag har haft alldeles för mycket att stå i den senaste tiden, kände mig som ett tomt skal! Men nu är jag piggare igen och kors i taket, jag har lagat mat igen 🙂

    1. Känner igen det där, tillbringade också större delen av helgen med att vila. Härligt att du lagat mat igen; det laddar jag för… Och hoppas det blir en ny Londonhelg snart!

  2. Förkylningar verkar breda ut sig nu med jobb- och skolstarter…. Hoppas du mår bättre och välkommen tillbaka från Kroatien! Jättekul att följa dig på IG via alla bilder. Och välkommen vardag – nu kör vi!

    Kram!

Kommentera

