Helg minsann!

P1000741
En annan solig dag på Portobello Market, Notting Hill

Vi har haft fantastiskt väder den senaste veckan, i princip sol varje dag och igår bjöd London på hela 29C! Idag är det dock ‘vanligt’ Londonväder, alltså grått och regnigt.

I veckan som gått har jag dels försökt vila bort min förkylning och dels umgåtts med vänner. Det blev pubmiddag en kväll och fro-yo i det fina vädret en annan. Och nu i helgen ska jag på Proms in the Park, avslutningskvällen på den klassiska musikfestivalen BBC Proms som hålls varje år i Royal Albert Hall (dock med avslutningen i Hyde Park).  Så håll tummarna för fint picknickväder! Förutom det så ska jag packa så mycket av mitt bohag jag bara kan för nästa helg flyttar jag till en annan lägenhet (dock i samma område eftersom jag trivs så bra här).

Ha en fin helg, hörni!

One thought on “Helg minsann!

Kommentera

