Fredag och höst

bsmr8

Då var det fredag igen! Galet så snabbt dagarna passerar efter semestern. Se upp för snart är det jul!

Men innan dess har vi ju lite tid att njuta av hösten. Jag har mest myst inomhus i veckan och försökt sova ikapp, stuva undan det sista av mina pinaler (de som egentligen inte får plats någonstans) och bo in mig. Men igår hejade jag på mina kollegor när de sprang stafett i stan och ikväll blir det fredagsmys på svenskt vis med tacos och rödvin med bästa Gaby. Vad som händer i helgen återstår att se.

Ha en fin helg, allihopa!

6 thoughts on “Fredag och höst

  1. Håller med Lotta ovan – höstmys is the shit! :=) Hoppas du har haft en superfin helg! Kram!

Kommentera

