Helg på intåg

IMG_1325
Grönby, hösten 2012

Fredag igen. Den enda dag i veckan jag verkar ha tid att stanna upp och lukta på blommorna nuförtiden. För var det inte måndag nyss?!

Det ska bli underbart med helg igen och mer matlagning. I veckan har det mest varit basic (dvs snabb) vardagsmat och inte mycket att blogga om. Men i helgen ämnar jag både laga trerätters åt en kompis och baka till jobbet, så inläggsfrekvensen här på bloggen borde öka nästa vecka!🙂

I övrigt har jag börjat fundera på julen. Kontorets julfest är bokad och jag har insett att det är mindre än två månader tills jag kommer hem till Skåne över jul. Och det är ju en del som ska tryckas in de återstående veckorna. Julklappsinköp, julfester, mulled wine parties, jobb, packning, baka pepparkakor och styra upp allt kul jag ska hinna med hemma i Skåne.

Tur det blir en lugn helg så jag kan samla kraft.🙂 Trevlig helg på er!

2 thoughts on “Helg på intåg

  1. Visst är det sjukt?! Det var ju nyss sommar!
    Vad härligt att komma igång med matlagningen igen. Ha en fin helg! Kram på dig.

Kommentera

