Fredagsinlägg på en måndag

hotchoc

Min kära mamma påpekade imorse att jag inte hunnit med mitt vanliga fredagsinlägg [i fredags] och hon hade blivit lite orolig att jag kanske inte mådde bra. Men jag mådde bra, det var bara lite körigt på jobbet.

Just därför blev det en mestadels lugn helg med tevetittande (säsong tre av Borgen har börjat på BBC och jag hittade Bron på Netflix och så Homeland på söndagskvällen förstås), matlagning och sovmorgon. Och så hann med att skriva några julkort med. Och i fredags blev det drinks efter jobbet – välbehövligt efter en busy vecka.

Och vad passar inte bättre att värma sig med i höstvädret än hemmagjord varm choklad med vispgrädde?!

Hoppas ni alla haft en fin helg!

4 thoughts on “Fredagsinlägg på en måndag

Kommentera

