Trötta veckan

toffee2

Trots att jag varit hemma de flesta kvällar denna veckan är jag galet trött. Jag tror mitt undermedvetna försöker säga att jag kan börja slappna av nu, det är bara en månad kvar tills två veckors ledighet.

I alla fall så har jag hunnit med att laga mat och lägga mig i rimlig tid i veckan. Lite småtråkigt och pretto men rätt skönt. Och på kvällarna har jag harvat mig igenom Niklas Mat dagarna innan serien försvinner från SVT Play. Har inte hunnit med att se denna säsong innan men den är fantastiskt bra!

Ikväll blir det middag och cocktails i Soho och imorgon ett Skypemaraton med bästisen hemma i Sverige sen får vi se vad det mer blir.

Ha en fin helg, hörni!

4 thoughts on “Trötta veckan

  1. Jag har inte heller hunnit se Niklas-avsnitten… de är ju rätt långa så jag tar mig inte riktigt tiden… vilket avsnitt gillade du bäst? så jag vet vilken jag borde börja med:)

    1. Jag har inte hunnit se alla, men avsnitt 1 är riktigt bra och jag gillade avsnitt 2 och 6. 3 var det sämsta hittills och jag har kvar 4 & 5.🙂

  2. Igår kväll, herreguuuud, jag var så trött. Vi gick och lade oss redan efter På spåret (pensionärsvarning på det…) – alltså klockan 21. Ibland behöver man en sån period för att kunna ladda energin, inget konstigt med det. Man får lyssna på sin kropp.

  3. Jag har helt missat att titta på Niklas mat – det enda jag tittar på just nu är typ serier (som du vet, haha!) Kanske borde trycka in ett matprogram once in a while. Kram!

Kommentera

