Härliga december!

xmas2

December är alltid ett töcken av julklappsinköp, julfester och prosecco vilket jag såklart inte har ett dugg emot, men mindre än en vecka in i månaden har jag så mycket att hitta på att jag knappt hinner blogga.

I veckan har jag hunnit prova en trevlig pop-uprestaurang i Chelsea, gå på julfest hos en kompis och dricka drinkar tills sent. Ikväll blir det dock en lugn hemmakväll som jag verkligen ser framemot, men imorgon blir det shopping och middag på kvällen och på söndag ska jag hälsa på i min kompis Gabys nya lägenhet.

Ha en fin helg allihopa och hoppas att stormen lagt sig hemma i Sverige.

3 thoughts on “Härliga december!

  1. Dagarna och kvällarna bara rinner förbi! Ofta fyllda med roligheter i och för sig, men det är skönt med en lugn kväll/dag hemma också.

  2. Busy busy alltså! Prosecco har jag nyligen druckit för första gången och jag fick tag på en riktigt god sort så nu är det dessa bubblor som gäller för ett tag. Skönt att du hinner ta det lite lugnt mellan allt skoj också.

    Trevlig helg och kram!

Kommentera

