God fortsättning

20131226-211035.jpg

Hej kära läsare,

God fortsättning på julen. Och tack för att ni fortsätter att titta in trots den låga bloggfrekvensen under december månad. Nu har jag varit hemma i Skåne hos mamma och pappa i snart en vecka och hunnit med att fira jul, träffa vänner, äta god mat och vila upp mig, så nu är jag redo att blogga lite igen. Det jag inte hunnit med är bland annat receptet på pekannötspajen från Thanksgiving (som passar bra när som helst under hösten och vintern), några recensioner på nya restauranger i London och så lite tips om vad ni kan laga till nyår.

Som sagt, god fortsättning. Vi hörs snart igen.

Hanna

4 thoughts on “God fortsättning

  1. God fortsättning! Blir förstås lite auvundsjuk på allt ”engelskt” som du ätit i jul. Vi har fortfarande våra xmas cake från Waitrose oprovad i kylen som jag hittade i Singapore. Går inte att blogga här heller nu för det är så många turister på besök på gatan där vi hyr huset så nätet går så långsamt. Har försökt publicera ett inlägg i flera dagar nu…

Kommentera

