Fredagsupdate #1

6

Första fredagsupdaten för i år och det tredje inlägget i rad den här veckan. Livet är sig med andra ord likt igen.

Veckan som gått har jag delvis tagit det lugnt och vilat bort min förkylning som nu nästan är helt borta (även om jag har en sexig? whiskyröst just nu) men också träffat vänner och druckit vin.

Ikväll blir det drinks med jobbet och imorgon flyger jag till Skåne över helgen för att fira att min bästa vän Emma tagit fysioterapiexamen. Det blir en kortvisit lördag till söndag men det ska bli mysigt att träffa vännerna igen och att hinna med en mysmiddag med mina föräldrar på söndag innan jag åker tillbaka till London.

Ha en fin helg hörni!

2 thoughts on “Fredagsupdate #1

  1. Det är väl ändå toppen att det funkar att flyga över ett par dagar så där bara, att du inte är längre bort än så. Hoppas vädret inte ställer till med något i trafiken bara…

    Trevlig helg och kram till dig!

Kommentera

