Fredagsupdate #3

IMG_2242

Hej på er!

Jag har lite svårt att hinna med allt jag vill nuförtiden, det känns som att allt snurrar fortare och fortare och att dygnen får färre timmar allt eftersom. För hur kan det annars komma sig att det redan är februari imorgon?!

Nåja, vi är i alla fall en månad närmare våren och det gillar jag. På söndag fyller dessutom kära mamma år, och trots att jag inte kan fira henne personligen så gömde jag presenter sist jag var hemma och har även skickat en paket härifrån. Grattis lilla mamma!

I helgen blir det annars lite blandat; middag med ett stort gäng ikväll, antagligen sushi och tjejmys imorgon och kanske hinner jag med att baka lite på söndag.

Vad ni än tar er för så önskar jag er en trevlig helg!

2 thoughts on “Fredagsupdate #3

  1. Trevlig helg vännen! Jag håller med om att veckorna går fort. Njuter därför extra mycket av helgen nu, för den lär också passera snabbt : )

Kommentera

