Fredagsupdate #6

rose1

Om jag kände mig som en zombie mellan november och februari så har jag desto mer energi nu; ljus, lite värme och sol har den effekten på mig. Heja våren! Till helgen (och även idag) vankas det 17-18 grader och SOL – helt underbart!

Dessutom får jag besök av min gymnasiekompis Linus som stannar tills söndag. Han är inte så mycket för att planera men det blir nog till att strosa på stan, njuta av solen och uppdatera varandra om vad som hänt sen sist vi sågs.

Ha en fin helg!

2 thoughts on “Fredagsupdate #6

Kommentera

