Älskade fredag!

hoh11

Denna vecka har känts både lång och kort på samma gång. Lång för att det varit fullt ös, långa dagar och för att jag fått mycket gjort. Och kort ungefär av samma anledning; tiden har liksom bara sprungit iväg.

I onsdags provade jag en relativt ny restaurang i stan; The House of Ho, och sade samtidigt hej då till min kompis Malin som lämnar London för Luxemburg och nytt jobb. Igår var det skönt med en hemmakväll; jag lagade enkel mat, plockade undan lite och tittade på ett avsnitt av Silk.

Idag är jag sådär lagom fredagstrött och ser verkligen framemot en pubkväll med tjejkompisarna efter jobbet. Resten av helgen blir relativt lugn. Jag ska shoppa lite, organisera mina prylar och kanske börja packa inför semestern om en vecka (ja, jag tycker om att packa i tid och inte ha med mig för mycket saker).

Hoppas ni alla får en härlig helg! Särskilt de matbloggare jag känner som ska på träff i helgen. Ha det underbart! Önskar jag kunde vara med.

2 thoughts on “Älskade fredag!

Kommentera

