Fredagsupdate

IMG_6516

Hejsan!

Bloggen har tyvärr fått lida lite nu runt påsk eftersom jag först hade mycket på jobbet och sedan var iväg en vecka på (much needed) semester. Men nu i veckan har jag hunnit blogga och det känns riktigt roligt att vara tillbaka i rutinerna. Ska bara hinna ikapp med att läsa bloggar också, men det jobbar jag på.

Nu i helgen har vi långhelg för det är May bank holiday (del ett, det kommer en ledig måndag till i slutet på månaden) och det ska såklart bli skönt att ha en extra dag ledigt.

Imorgon ska jag äta världens bästa pizza  med några tjejkompisar och på söndag blir det lunch och shopping med en annan kompis. Sen vill jag såklart hinna laga lite mat och baka också.

Trevlig helg!

One thought on “Fredagsupdate

  1. Ibland blir det så med bloggandet, jag själv är inte så aktiv heller men det blir så när vädret är fint och man vill hitta på annat utomhus istället. Vi har också haft långledigt här och det har varit så himla skönt!

Kommentera

