Glad midsommar!

blomma3

Sedan jag flyttat utomlands har vissa traditioner blivit lite lidande, som midsommar till exempel. Det var ett tag sett jag firade det på traditionellt svenskt vis, men eftersom jag inte är särskilt förtjust i sill och dessutom har en massa annat kul planerat gör det mig faktiskt inget.

Ikväll blir det armébal mitt i London med The Great Gatsby-tema, chokladfontän och fyrverkerier. Resten av helgen blir det möhippa nere i Kent med glamping (dvs lyxcamping), roliga spel och säkert en hel del vin och roliga upptåg.

Glad midsommar och trevlig helg!

Kommentera

