Välkommen helg!

img_4513

Jag vet inte hur det är med er, men jag har svårt att förstå att vi redan är i mitten av juli. Veckorna bara flyger förbi men det är OK eftersom det står mycket roligt på agendan.

Ikväll ska jag preppa mat inför helgens BBQ hos en vän. Vi blir ca 20 stycken och jag står för maten så ni får se sedan vad jag serverade. Imorgon blir jag hämtat kl 9 och så bär det iväg ut till ett hus på landet där det är tänkt att vi ska hänga vid poolen, mysa och ha det trevligt och såklart äta gott. Sen sover vi över och så lagar jag frukost till alla innan vi åker hemåt igen. Håll tummarna för att vädret blir bra!

Sen är det bara två veckor kvar tills jag åker på semester. Först blir det en vecka i Kroatien och sedan 10 dagar hemma i fina Skåne. Som jag längtar, jag ska bara få ordning på packningen också.

Ha en finfin helg hörni!

One thought on “Välkommen helg!

  1. Härligt med kommande semester! Vi börjar jobba på måndag igen men det känns väldigt bra, jag tycker det är lika skönt med rutiner och ordning och reda som semester :=) Dessutom åker vi en sväng till NYC i september, hurra! KRAM!

Kommentera

