Helgplaner

img_6679

Nu är semestern slut och hösten verkar ha kommit till London för att stanna, precis som den kom till Sverige alldeles för tidigt.

Jag har knappt hunnit packa upp innan jag åker bort över helgen till San Sebastian för att (såklart) äta gott och njuta av lite varmare väder och förhoppningsvis lite sol. Vi har ju bank holiday på måndag och det tycker jag ska utnyttjas till max.🙂

Nästa vecka börjar jag avverka inläggen om allt roligt jag ätit och lagat i sommar så tills dess önskar jag er en fin helg!

One thought on “Helgplaner

  1. Så du ska alltså ut och fara igen, din lilla lyxlirare.😉 Trots att jag var i väg i början av sommaren blir jag tokavis på alla som ska iväg nu. Vill vara iväg när helst jag känner för det. Om jag bara haft tid och pengar för det också så hade det varit toppen…

    Kram kram

Kommentera

