Sidospår: intervju

misc

Nu har jag (tydligen) haft den här bloggen i fyra år! (Jag är inte så duktig på årsdagar men såg häromdagen att ett recept var daterat 2010 – häpp). Och trots att jag har fler läsare än när jag började är jag inte direkt någon kändis i den svenska matbloggsbubblan. Det passar mig alldeles utmärkt, men det är lite synd att jag aldrig kan vara med på alla Stockholmsevent jag blir bjuden till.

Det var därför lite av en överraskning att jag blev kontaktad av Agnes på reseföretaget Expedias blogg, som ville intervjua mig om mat och London. Det är ju två av mina favoritämnen så det var klart att jag sa ja.

Intervjun går att läsa här.

8 thoughts on “Sidospår: intervju

  1. Hanna:Förlåt, jag är så dålig på att kommentera nu för tiden men ett fyraårsjubileum tarvar kommentar. Stort grattis, bra jubbat! Och kul med intervjun!

    1. Tack bästa Anna! Tror jubileet var i juni faktiskt, men är som sagt inte så bra på sånt. Och känner själv att jag inte har mycket tid att kommentera bloggar heller; tiden går så fort!

Kommentera

