Vykort från Palma, Mallorca

IMG_8846

I fredags flydde jag höstiga London och åkte tillbaka till Palma, Mallorca som jag senast besökte i påskas med mina föräldrar. Min kompis Laura hade nämligen anmält sig till ett halvmarathon i stan och tyckte att jag kunde komma och hålla henne sällskap över helgen och visa henne lite trevliga restauranger.

Jag var sannerligen inte svårövertalad! Och så skönt det var att komma bort till solen lite. Vi hade 30 grader. Lite varmt om man ska springa i ca 2 timmar men perfekt att ligga vid poolen som jag gjorde under tiden.

Vi åt gott, strosade omkring i staden och hade en fantastisk helg! Jag tycker verkligen om Palma och kunde inte låta bli att ta lite bilder av den charmiga staden.

IMG_8847 IMG_8852 IMG_8855 IMG_8862 IMG_8900 IMG_8905

4 thoughts on “Vykort från Palma, Mallorca

  1. Jag älskar Palma och hela Mallis för den delen. Hade inte haft något emot att hålla en maratonlöperska sällskap heller, inte om jag kunde ligga vid poolen. Men arma männsika, 30 grader! Ren idioti tycker jag, du gjorde kloka val min vän!

    Kram kram

    1. Jag har inte hunnit med resten av Mallis men vill verkligen se resten av ön med! Haha, känns som vi gillar samma grejer! Hon var superduktig som sprang och fick bra tid dessutom! Hoppas allt är bra med dig! Kramis

Kommentera

