Londonuppdatering

2014-10-16 18.55.16

Glad fredag på er!

Trots en ganska lugn vecka (det har blivit mycket hemlagad mat och West Wing på iPaden) är jag fortfarande trött. Antar att det är i alla fall delvis pga mörker och kyla för hösten har kommit till stan på riktigt. Lite mysigt är det dock med tända ljus och filt i soffan.

Helgen blir också förhållandevis lugn men imorgon blir det lite flärd; vi är några stycken som ska fira min vän Lauras 30-årsdag på restaurangen Dabbous som jag är otroligt nyfiken på. När den öppnade var det stört omöjligt att boka bord och efter den första hypen glömde jag bort den men jag är oerhört glad att jag ska få äta där imorgon. Och fira Laura, naturligtvis!

Hoppas ni får en finfin helg oavsett planer!

One thought on “Londonuppdatering

Kommentera

