Happy Friday!

soho diner

Årets första arbetsvecka är nästan till ända (i England firas inte Trettonhelgen) och trots att det varit tungt emellanåt (att flyget blev 2,5 h föresenat i söndagskväll hjälpte inte direkt) så är det tröstande att veta att nästa vecka kommer att gå lättare.

Och jag har ju faktiskt hittat på roliga saker också; i onsdags åt jag Londons bästa burgare till middag (bilden), igår såg jag Catsmusikalen och ikväll blir det bio och middag på Jugged Hare men resten av helgen ska jag ta det lugnt. Jag behöver stryka, laga lite ordentlig mat och sova. Kanske inte superspännande, men välbehövligt!

Ha en fin helg!

Kommentera

